Press "Enter" to skip to content

Czy tradycyjna reklama jest jeszcze warta uwagi? Ależ oczywiście, powinniśmy jednakowoż zdecydować się na najbardziej efektywną promocję

Być może spora ilość osób ma szczerze dość, gdy słyszy hasła w stylu, iż reklama jest dźwignią handlu i że musimy się reklamować. Możliwe, że wiele osób uważa to za coś standardowego, coś oczywistego, co nie warto przypominać, więc zamiast działać pozostająz tą wiedzą…

reklama na ścianie budynku

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
To być może coś dziwnego, ale sama wiedza na dany temat to jeszcze nie działanie, które może przerodzić się w coś wymiernego i konkretnego. Warto działać, ponieważ tylko tak będziemy mogli mówić o wymiernych korzyściach. Na początek korzystnie poznać najlepszą z tradycyjnych reklam.

Aktualnie pewnie wygrywa reklama (zobacz zweryfikuj u źródła) internetowa – tak ogłaszają znawcy branży, lecz czy na pewno? Istotnie nie do końca, gdyż funkcjonujemy w rzeczywistości, gdzie wszędzie widoczne są reklamy, czy to w wersji internetowej, czy normalnej. I jak widać, reklama tradycyjna na pewno nie skończy się z dnia na dzień, gdyż ma za mocną siłę działania, co oznacza, iż w sposób niezwykle skuteczny wpływa na potencjalnych kontrahentów.

Doczytaj – druk wielkoformatowy Kraków

Na przykład taka reklama na budynkach, czy możemy wymyślić coś prostszego, a jednocześnie tak genialnego i przekonującego. Budynki widać wszędzie, to filary miasta bez których nie da się zwyczajnie funkcjonować. W jednym miejscu są bardziej widoczne niż w pozostałym, te w centrum są faktycznie na wagę złota, bo jesteśmy w stanie dzięki temu dotrzeć z naszym przekazem do rzeczywiście wielu osób. Czasami też istotne są budynki, które znajdują się przy wylocie z miast, ponieważ w takich miejscach jest spory ruch samochodowy. Wielu kierowców, którzy wjeżdżają do miasta lub z niego wyjeżdżają są w stanie zapoznać się z daną reklamą.

reklama na billboardzie

Autor: Vernon Chan
Źródło: http://www.flickr.com
Wiedzą o tym twórcy reklamy, jak i właściciele tych nieruchomości, z tego względu walka o jak najbardziej korzystną stawkę czasem jest dość zażarta. To znaczy, że jedna, jak i druga strona stara się zyskać jak najwięcej, czyli twórca reklamy, jak najkorzystniejszą cenę, a właściciel budynku – zgoła odmiennie, zwiększa stawkę, bo wie, jaką wartość ma konkretne miejsce. Jesteśmy w stanie więc powiedzieć, iż choć reklama w internecie jest niezwykle korzystna, tak reklamy na budynkach od lat cieszą się wielką popularnością, a co najbardziej istotne przynoszą|zapewniają efekty i wymierne korzyści. Z tego względu nie warto rezygnować z tradycyjnych form reklamy, jak reklama na budynku. Taka decyzja będzie nas zbyt wiele kosztować.

Comments are closed.