Press "Enter" to skip to content

Reklama outdoorowa lub online – jaką opcję reklamy zastosować?

Odszukanie efektywnego sposobu reklamy swojej firmy nie jest dziś łatwym zadaniem. Co więcej, satysfakcjonujące wyniki jednej kampanii nie muszą zostać powtórzone w kontekście organizowania kampanii po raz kolejny. Przede wszystkim z tej przyczyny warto postawić na dywersyfikację i działanie równocześnie na kilku różnych płaszczyznach.

Dzisiaj coraz większa część działań reklamowych przenoszonych jest do internetowej rzeczywistości, ale nie znaczy to, iż reklama outdoorowa oraz inne klasyczne sposoby promocji odchodzą w zapomnienie. Wszystko zależeć powinno od tego, co chcemy promować oraz kim jest grupa odbiorców reklamy.

Jeżeli chcesz znaleźć materiały na prezentowany temat, to przejdź tutaj hermon i zobacz pozostałe informacje odnośnie przedstawianego zagadnienia.

Inne bowiem formy zastosujemy w przypadku chęci dotarcia do studentów, a inne do zamożnych biznesmenów – czytaj o Medas-Media. O niemałej popularności reklamy w sieci przesądza fakt, iż daje ona możliwość dotarcia do precyzyjnie określonej grupy odbiorców przy stosunkowo niedużych nakładach środków.

telebim

Autor: GabboT
Źródło: http://www.flickr.com

Zarówno korzystając z mailingów jak i serwisów społecznościowych możemy rzeczywiście dokładnie określić wiek, wykształcenie, a nawet przedział dochodów docelowej grupy klientów. Tego typu targetowanie grupy docelowej jest wprawdzie dodatkowo odpłatne, ale pozwala na uzyskanie naprawdę satysfakcjonujących rezultatów. Jeśli nasza grupa odbiorców jest bardzo zróżnicowana, nakładanie jakichkolwiek kryteriów nie jest niezbędne – reklamuj się na billboardzie w Rzeszowie. Efektywna w takim przypadku może być także reklama zewnętrza zlokalizowana przy ruchliwych ulicach bądź obiektach handlowych. Ile kosztuje takiego typu promocja?

Niełatwo odpowiedzieć na to zapytanie w sposób jednoznaczny, bo odmienną cenę mają billboardy łódź, a inną nośniki reklam w małych miastach. Najwłaściwszym sposobem na zapoznanie się z obowiązującymi stawkami będzie bezpośredni kontakt z podmiotami reklamowymi lub podmiotami, jakie zajmują się obsługą takich właśnie formatów.

Zainteresował Cię ten artykuł? Jeśli tak, to tu również znajduje się świeża treść, która z pewnością będzie Ci odpowiadać.

Konkurencja na tym rynku jest naprawdę znacząca, toteż nie powinniśmy mieć zbyt poważnych kłopotów w znalezieniu rzeczywiście atrakcyjnej propozycji.

Comments are closed.