Press "Enter" to skip to content

Z jakiego powodu dbanie o swoich klientów ma takie znaczenie, jaką rolę pełnią w tym programy lojalnościowe.

Firmy nie powinny ograniczyć się jedynie do pozyskiwania nowych klientów, lecz również dbać o obecnych. Z tym bywa bardzo różnie, w niejednym przypadku najważniejszym celem jest to, żeby klient zrobił zakupy, a później zapomina się o nim zupełnie.

Lecz takie praktyki mogą się skończyć tym, że się tych klientów po prostu zaczyna tracić. Często też będzie tak, że konkurencja na rynku jest bardzo duża, i nawet przy odpowiednim dbaniu o konsumentów trudno jest zagwarantować ich lojalność. Z tego też powodu wiele firm sięga po różne niestandardowe sposoby, które mają jakimś sposobem związać klientów i sprawić, że będą wracali na zakupy. Dużą popularnością w tym obszarze cieszą się między innymi programy lojalnościowe, jakie jak się okazuje są bardzo skuteczną metodą tworzenia trwałych relacji między sprzedawcami a nabywcami.
reklama - powiększenie

Autor: Bruno Pitrus
Źródło: http://www.flickr.com
Laptop

Autor: Eric Johnson
Źródło: http://www.flickr.com
Lojalnościowe programy opierają się na tym, że za robione zakupy klient (źródło artykułu) dostaje różne punkty czy inne profity, które potem można w jakiś sposób wykorzystać. Może to być na przykład ciekawy rabat na pewne produkty lub wymianę na nagrodę z katalogu – możliwości w tym względzie jest naprawdę dużo.

Nie wahaj się: przejdź do oferty, by uzyskać dodatkowe fakty na prezentowany w tekście temat. Czekamy na twoją opinię!

Obecnie obsługa programów lojalnościowych bardzo często odbywa się przy pomocy zaawansowanych programów komputerowych, jakie oprócz dużo większych możliwości mają jedną bardzo dużą zaletę dla handlowców.

Pozwalają mianowicie na gromadzenie i analizowanie szczegółowych informacji na temat preferencji zakupowych klientów i dostosowanie oferty do ich preferencji i oczekiwań.

Comments are closed.