Press "Enter" to skip to content

Współczesne metody interaktywnej reklamy lojalnościowej.

Podarunki dla uczestników posiedzeń są nadzwyczajnie powszechnym zjawiskiem które pojawia się coraz powszechniej i wchodzi w standardy obsługi konsumenta. Bardzo powszechnie pewnymi prezentami są smycze, długopisy i pendrive’y, te często posiadają materiały o których mówiono na posiedzeniu.

Pojawia się też nowy trend. Jest nim produkcja płyt na wyjątkowo wyprodukowanych pedrivach. Nazwane zostały one totemami i odbiorca może dokonać wyboru który projekt najmocniej mu odpowiada. Pendrivy wyprodukowane są jako totemy z muzyką i w ogóle nie są podobne do tych zwykłych. Na pierwsze spojrzenie trudno domyślić się do czego są stworzone.
Coraz częściej pendrivy służą też jako pomoc w reklamie. Pendrive reklamowy dawany pieszym jest miłym prozentem i sposobem na reklamę swojego przedsiębiorstwa. Często też producent pendrive reklamowe ma zamówienia od niepublicznych szkół. Te dawane są uczniom a oni przez użycie takiego sprzętu urządzeń nieświadomie propagują daną firmę. Są to prezenty które mogą być używane również na co dzień. Nie leżą bez użytk na szafkach i nie zbierają kurzu. Ich wielkość zazwyczaj nie jest duża często między 1 GB a 4. Ich design jest też ciekawy. Na rynku można odszukać wiele pedriwów zaprojektowanych na postaci z bajek czy gier.
wideo broszura

Autor: Vernon Chan
Źródło: http://www.flickr.com
Jest też pewny ciekawy koncept na reklame.

Chcesz doszkolić się z tego intrygującego tematu? Więc dobrze trafiłeś. Najnormalniej w świecie kliknij to elektrośmieci wrocław i przenieś się do kolejnej witryny.

Jest to Wideo Broszura czyli połączenie obrazu, dżwięków, obrazu i animacji. To forma która poprzez swoją prezencję i interakcję wciąga maksymalnie odbiorce.

Ten sposób na promocji scala w sobie dużo właściwości rozwiązań oraz w pozytywny sposób wpływa na budowanie prezencji twojej marki. Badania pokazują że to rozwiązanie dobrze wpływa na zwiększenie sprzedaży.

Comments are closed.