Czy tradycyjna reklama jest jeszcze warta uwagi? Ależ oczywiście, powinniśmy jednakowoż zdecydować się na najbardziej efektywną promocję

Być może spora ilość osób ma szczerze dość, gdy słyszy hasła w stylu, iż reklama jest dźwignią handlu i że musimy się reklamować. Możliwe, że wiele osób uważa to za coś standardowego, coś oczywistego, co nie warto przypominać, więc zamiast działać pozostająz tą wiedzą…

reklama na ścianie budynku

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
To być może coś dziwnego, ale sama wiedza na dany temat to jeszcze nie działanie, które może przerodzić się w coś wymiernego i konkretnego. Warto działać, ponieważ tylko tak będziemy mogli mówić o wymiernych korzyściach. Na początek korzystnie poznać najlepszą z tradycyjnych reklam.

Aktualnie pewnie wygrywa reklama (ideamo.pl) internetowa – tak ogłaszają znawcy branży, lecz czy na pewno? Istotnie nie do końca, gdyż funkcjonujemy w rzeczywistości, gdzie wszędzie widoczne są reklamy, czy to w wersji internetowej, czy normalnej. I jak widać, reklama tradycyjna na pewno nie skończy się z dnia na dzień, gdyż ma za mocną siłę działania, co oznacza, iż w sposób niezwykle skuteczny wpływa na potencjalnych kontrahentów.

Doczytaj – druk wielkoformatowy Kraków

Na przykład taka reklama na budynkach, czy możemy wymyślić coś prostszego, a jednocześnie tak genialnego i przekonującego. Budynki widać wszędzie, to filary miasta bez których nie da się zwyczajnie funkcjonować. W jednym miejscu są bardziej widoczne niż w pozostałym, te w centrum są faktycznie na wagę złota, bo jesteśmy w stanie dzięki temu dotrzeć z naszym przekazem do rzeczywiście wielu osób. Czasami też istotne są budynki, które znajdują się przy wylocie z miast, ponieważ w takich miejscach jest spory ruch samochodowy. Wielu kierowców, którzy wjeżdżają do miasta lub z niego wyjeżdżają są w stanie zapoznać się z daną reklamą.

reklama na billboardzie

Autor: Vernon Chan
Źródło: http://www.flickr.com
Wiedzą o tym twórcy reklamy, jak i właściciele tych nieruchomości, z tego względu walka o jak najbardziej korzystną stawkę czasem jest dość zażarta. To znaczy, że jedna, jak i druga strona stara się zyskać jak najwięcej, czyli twórca reklamy, jak najkorzystniejszą cenę, a właściciel budynku – zgoła odmiennie, zwiększa stawkę, bo wie, jaką wartość ma konkretne miejsce. Jesteśmy w stanie więc powiedzieć, iż choć reklama w internecie jest niezwykle korzystna, tak reklamy na budynkach od lat cieszą się wielką popularnością, a co najbardziej istotne przynoszą|zapewniają efekty i wymierne korzyści. Z tego względu nie warto rezygnować z tradycyjnych form reklamy, jak reklama na budynku. Taka decyzja będzie nas zbyt wiele kosztować.