Współczesne metody interaktywnej reklamy lojalnościowej.

Podarunki dla uczestników posiedzeń są nadzwyczajnie powszechnym zjawiskiem które pojawia się coraz powszechniej i wchodzi w standardy obsługi konsumenta. Bardzo powszechnie pewnymi prezentami są smycze, długopisy i pendrive’y, te często posiadają materiały o których mówiono na posiedzeniu.

Continue reading “Współczesne metody interaktywnej reklamy lojalnościowej.” »

Opakowania zrobione z tworzyw sztucznych i tak przezywane „termoformowane” – a więc, jakiego szukać wytwórcę

Na co są opakowania robione z tworzyw sztucznych? Czym dokładnie są opakowania termoformowane? I skąd wybrać wytwórcę owych opakowań? To wszystko oraz jeszcze bardziej dużo odnajdziesz w naszym własnym felietonie!

Continue reading “Opakowania zrobione z tworzyw sztucznych i tak przezywane „termoformowane” – a więc, jakiego szukać wytwórcę” »