Reklama – co zrobić, by była owocna?

Reklama – jak każdy wie jest ona pierwszorzędną dźwignią handlu. Jeżeli więc prowadzimy przedsiębiorstwo, sklep, punkt usługowy i chcielibyśmy zdobyć klientów, w szczególności stałych, koniecznie musimy zatroszczyć się właśnie o właściwą reklamę. Jakie są jednak na nią zwłaszcza warte uwagi metody? Jak nakłonić inne osoby, żeby do nas przyszły oraz sprawdziły, co mamy im do zaproponowania? Sposobów na to jest dosyć dużo. Pierwszy sposób – media. Radio, TV, prasa – to doskonali pośrednicy pomiędzy nami a hipotetycznymi klientami.

Continue reading “Reklama – co zrobić, by była owocna?” »

Tranzyt nadrzędnym czynnikiem w handlu

Nie od dzisiaj wiemy, iż jednym z najistotniejszych filarów gospodarki jest wymiana handlowa. To dzięki kupcom realny jest szybki rozwój gospodarki. Nie przypadkiem jednym z najistotniejszych wskaźników gospodarczych jest bilans wymiany kupieckiej z zagranicą, czyli różnica pomiędzy eksportem a wwozem artykułów i usług. Naturalnie korzystne dla kraju będzie kiedy eksport nieco przeważa nad importem.

Continue reading “Tranzyt nadrzędnym czynnikiem w handlu” »

Coraz powszechniejsze są mobilne systemy sprzedażowe

Ogarnięcie systemu sprzedaży w prowadzonym przez siebie sklepie to bez wątpienia coś co może stanowić sukces biznesu. Zatem nawet niewielki e-sklep powinien mieć tak ogarniętą sprzedaż, aby nigdy kupujący nie narzekali. Zatem w tym artykule głównie o tym jak prowadzić sprzedaż, ale ją zwiększać.

Continue reading “Coraz powszechniejsze są mobilne systemy sprzedażowe” »