Jakie elementy najczęściej ulegają uszkodzeniu we francuskich autach?

Po naszych drogach z każdym rokiem jeździ coraz więcej „francuzów”.
Mimo że pojazdy pochodzące z Francji nie zawsze słyną z faktu, tego że są bezawaryjne są u nas powszechne.

Polscy kierowy cenią francuskie marki samochodów za obfite wyposażenie, schludne wnętrza, zadowalający komfort jazdy. Nie bez znaczenia jest również ciekawa aranżacja i niezwykle duży stopień bezpieczeństwa. Tak jak pojazdy pochodzące od naszych zachodnich sąsiadów uchodzą za samochody twarde i bardzo wytrzymałe. Te z Francji w opinii wielu ich posiadaczy są miękkie. Ich zawieszenie okazywało się nie odpowiednie na polskie jezdnie – zobacz stronę. Dzisiaj producenci tych samochodów poszli po rozum do głowy i dokonali sporo innowacji w samochodach na drogi Europy wschodniej. Wciąż jeszcze po naszych drogach jeździ dużo kilkuletnich pojazdów.
podróż

Źródło: pixabay.com
Naprawa tylnej belki to niemalże obowiązek dla dużej ilości posiadaczy francuskich samochodów. Peugeot nie jest tu wyjątkiem. Typowe objawy kłopotów z zawieszeniem jakie odczuwamy we francuskich pojazdach to odczuwalne obniżenie poziomu sterowności pojazdu, bardziej wrażliwe reakcje na ruchy kierownicą czy wreszcie dziwne dźwięki słyszalne z okolic właśnie tylnej belki. Co to takiego tylna belka? Takie rozwiązanie stosowane jest za zwyczaj w pojazdach z Francji. Dzięki wykorzystaniu w niej płaskiej konstrukcji realne jest wykonanie głębszego, płaskiego, prostego bagażnika. Kluczowym efektem jest też jeżdżenia w sytuacji mniejszej przyczepności.

Więcej informacji:

Pozornie problem o nazwie tylna belka peugeot partner, to koszt sięgający nawet parę tysięcy złotych. Łatwo znajdziemy jednak serwis, który w fachowy sposób wykona jej regenerację.

Nie ociągaj się! Jeżeli spodobał Ci się nasz opis, to czytaj tutaj więcej inne wiadomości na ten temat. Stworzyliśmy je dla Ciebie z chęcią.

/J]