Plakaty – bez wątpienia jeden z najczęściej wykorzystywanych nośników przekazu w reklamie społecznej

Stanowi niezbywalny element naszego życia. Jest obecna niemal wszędzie – na ulicach, bazarach, samochodach, w sklepach, prasie, radiu, telewizji i Internecie, a nawet skrzynkach na listy.

Continue reading “Plakaty – bez wątpienia jeden z najczęściej wykorzystywanych nośników przekazu w reklamie społecznej” »

Reklama – co zrobić, by była owocna?

Reklama – jak każdy wie jest ona pierwszorzędną dźwignią handlu. Jeżeli więc prowadzimy przedsiębiorstwo, sklep, punkt usługowy i chcielibyśmy zdobyć klientów, w szczególności stałych, koniecznie musimy zatroszczyć się właśnie o właściwą reklamę. Jakie są jednak na nią zwłaszcza warte uwagi metody? Jak nakłonić inne osoby, żeby do nas przyszły oraz sprawdziły, co mamy im do zaproponowania? Sposobów na to jest dosyć dużo. Pierwszy sposób – media. Radio, TV, prasa – to doskonali pośrednicy pomiędzy nami a hipotetycznymi klientami.

Continue reading “Reklama – co zrobić, by była owocna?” »

Jak opracować właściwą promocję restauracji w internecie, ażeby pojawiali się w niej klienci? O czym trzeba wiedzieć?

Wykreowanie właściwej i skutecznej strategii marketingowej online to nie zawsze proste zadanie, szczególne dla właścicieli restauracji, jacy większość czasu i energii inwestują w organizację pracy w lokalu. Opracowanie skomplikowanego planu jest w stanie nawet potrwać parę miesięcy, a jak wiadomo trudno znaleźć tyle czasu.

Continue reading “Jak opracować właściwą promocję restauracji w internecie, ażeby pojawiali się w niej klienci? O czym trzeba wiedzieć?” »