Plakaty – bez wątpienia jeden z najczęściej wykorzystywanych nośników przekazu w reklamie społecznej

Stanowi niezbywalny element naszego życia. Jest obecna niemal wszędzie – na ulicach, bazarach, samochodach, w sklepach, prasie, radiu, telewizji i Internecie, a nawet skrzynkach na listy.

plakaty

Autor: HintenRum
Źródło: http://www.flickr.com
Przyjmuje rozmaite postacie, ale zawsze przyświeca jej jeden cel.

Dobra reklama powinna przykłuwać uwagę, mobilizować do podjęcia określonej aktywności (na przykład, zakupu artykułu czy też sięgnnięcia po usługę), wywoływać uczucia a także – co niemniej ważne – zapadać w pamięć. Więcej szczegółów – kliknij w link.

Zaintrygowały Cię podane wiadomości? Szalenie nas to cieszy i tym samym zachęcamy Cię do wpisu autora (http://bangbag.pl/) po kolejną porcję wątków.

Rodzi się jednakze pytanie: co zrobić, by sięgnąć tego ideału? Sekret sukcesu to z całą pewnością obraz, który – zgodnie ze znanym chińskim porzekadłem – wart jest więcej niż tysiąc słów. Świetnie wiedzą o tym producenci rozlicznych kampanii, wbrew pozorom, nie tylko komercyjnych, lecz również społecznych. Przykładów potwierdzających ową tezę jest bez liku.

Wystarczy chociażby rzucić okiem na plakaty „zdobiące” nasze miejscowości (zobacz na ). Są one przekaźnikiem nadzwyczaj istotnych, kwestii, takich jak: przeciwdziałanie przemocy.